2014 m. vasario 4 d., antradienis

Istorija "Šviesa tunelio gale"

Sveiki:) Mano BLOG`as darosi nuobodokas, nes jame pradeda trūkti fantazijos, šiek tiek faktų apie mane, mano gyvenimą, tad nusprendžiau parašyti istoriją, paremtą mano gyvenimo faktais. Istoriją dar rašau, ji nėra baigta, bet planelį jau esu susidariusi.
ĮŽANGA
Įsivaizduok - eini tamsiu tuneliu, eini jau ilgai. Esi pavargęs (-usi). Staiga pamatai šviesą tunelio gale. Bet... Pasirodo, kad ta šviesa nereiškia tunelio pabaigos. Tai... traukinys, važiuojantis tiesiai į tave. Tu turi kelis pasirinkimus, spręsti reikia žaibiškai - likti ir laukti traukinio, mintyse atsisveikinti su draugais, gyvenimu, šeima... Tai pats paprasčiausias būdas - mirti. Dar tu gali bėgti atgal, tačiau reikės vėl eiti tą patį kelią. Taip pat gali bandyti lipti sienomis į viršų, bet tai beveik neįmanoma, nors mintis ir labai gundo - gyvensi, nereikės vėl eiti tuo pačiu tamsiu tuneliu... Ką tu pasirinksi? Bėgti nuo bėdų (mirtį), grįžti atgal ir vėl viską apgalvoti arba pasirinkti BEVEIK neįmanomą kelią, nors rezultatas ir yra gundo.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą